Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śląskich wyznaczeni zostali Koordynatorzy do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności cyfrowej w Komendzie Powiatowej PSP w Ząbkowicach Śląskich pełni mł. ogn. Bartłomiej Prorok - Starszy Technik w Sekcji kontrolno-rozpoznawczej natomiast funkcję Koordynatora ds. dostępności architektonicznej pełni sekc. Andrzej Stecyk – p.o. Technik Sekcji operacyjno-szkoleniowej, tel.748157371, e-mail: kpzabkowice@kwpsp.wroc.pl.